Vienas iš projektų

Klientas: konfidencialus.

Iššūkis – bendrovei nusprendus padidinti rinkos dalį konkrečiame regione, reikėjo atlikti įvairiapusę komunikacinės ir rinkodarinės aplinkos analizę.

Veiksmai – atlikta bendrovės ir konkurentų komunikacijos regiono vietinėje žiniasklaidoje analizė (publikacijos, reklaminiai skelbimai, prekinių ženklų matomumas), gyventojų mini apklausos, lokalių komunikacinių erdvių analizė (lauko reklamos skydai, prekybos centrai ir t.t.), kliento bei konkurentų paslaugų pardavimo / klientų aptarnavimo taškų analizė (slapto pirkėjo tyrimas), tiksliniai interviu su bendrovės vietinio padalinio specialistais.
Informacija išanalizuota, parengtos išvados ir rekomendacijos komunikacijai (viešųjų ryšių, reklaminėmis ir kitomis priemonėmis) regione, pateiktos idėjos klientų aptarnavimo, paslaugų vystymo, rėmimo ir panašiose srityse.

Rezultatai – sukurta kliento lūkesčius atitinkanti tyrimo visuma, kuri vėliau pritaikyta ir keliuose kituose regionuose. Pasiūlyta ne viena paprastai įgyvendinama veiklos efektyvumą gerinanti idėja, kūrybiškos idėjos komunikacijai ir paslaugų vystymui.