Vienas iš projektų

Klientas: TEO LT, AB.

Iššūkis – Lietuvoje ne vienerius metus laukto Europos krepšinio čempionato („Eurobasket 2011“) metu, per rekordiškai trumpą laiką informuoti vilniečius bei miesto svečius apie krepšinio rungtynių transliacijas Vilniaus Rotušės aikštėje TEOBUSO ekrane (2011 m.).

Veiksmai – atliktas išankstinis projekto komunikacijos planavimas (įskaitant kūrybines idėjas), įgyvendinti „žaibiškos“ komunikacijos darbai – maksimali tikslinių žinučių sklaida socialiniuose tinkluose, interneto portaluose bei ryšių su žiniasklaida priemonėmis.

Rezultatai – jau pirmųjų varžybų metų Vilniaus Rotušės aikštė buvo pilna aistruolių: tiek miestiečių, tiek svečių iš kitų Lietuvos bei užsienio miestų. Sėkmingos komunikacijos kampanijos dėka Vilniaus Rotušės aikštė tapo vienu iš pagrindinių traukos centrų krepšinio aistruoliams: projektas buvo plačiai nušviestas pagrindiniuose žiniasklaidos kanaluose.