Rėmimas – viena iš įmonės socialinės atsakomybės veiklų, reikalaujančių papildomo komunikacijos profesionalų dėmesio, siekiant jos efektyvumo. Ką ir kodėl remiate – dažnas klausimas, siekiant padėti įmonei apibrėžti rėmimo gaires ir efektyviau naudoti rėmimui skiriamas lėšas. Kiek rėmimas atsiperka ir kokią pridėtinė vertę gali sukurti – klausimas, skatinantis rėmėjus tapti ne tiesiog duodančia institucija, bet aktyviais partneriais. Ar rėmimas gali turėti papildomos komunikacinės naudos – klausimas, raginantis rengti rėmimo aktyvacijos (komunikacijos) planą ir jį įgyvendinti.

Pritariame nuomonei, kad geriau remti vieną iniciatyvą ir skirti pakankamai resursų šio rėmimo komunikacijai bei būvimui aktyviu organizacijos ar iniciatyvos partneriu nei paremti kelias smulkesnes iniciatyvas ir tikėtis, kad gausime pakankamai grąžos, neįdėję deramų pastangų. Tokiu būdu ir partneriai bus verčiami pasitempti, ieškoti papildomų bei kūrybiškų galimybių remiančiosios įmonės prekės ženklo aktyvavimui.

 

Vienas iš projektų

Projektas: Skulptūra „Vienybės medis“
(autorius Tadas Gutauskas) (2009 m.).

Iššūkis – rasti papildomų projekto finansinių rėmėjų.

Veiksmai – parengti ir pristatyti rėmimo argumentai bei įvairios dalyvavimo projekte galimybės potencialiems projekto rėmėjams. Taip pat parengta ir pristatyta bei įgyvendinta projekto viešinimo strategija bei ryšių su žiniasklaida planas. Galiausiai parengta ir projekto rėmėjams pristatyta projekto viešinimo kokybinė bei kiekybinė analizė.

Rezultatai – pavyko pritraukti kelis finansinius rėmėjus. Užtikrintas jų matomumas ryšių su žiniasklaida bei projekto renginių metu. Rėmėjai liko patenkinti pasiektais rezultatais, dalis jų nusprendė ir ateityje paremti skulptoriaus įgyvendinamus projektus.